Dag 3 og 4!

Dag 3:

Denne dagen startet med en god frokost og pakking til en lang tur. Nå skulle vi nemlig gå opp til den nest høyeste fjelltoppen i Rondane! Denne fjelltoppen heter Storronden, og er 2138 moh. En krevende tur dette også ja! Da klokken nærmet seg 11.00 gikk vi, og vi nådde toppen rundt 13.00. Det var altså ikke like langt og bratt som Rondslottet, men jeg lover dere - det var utrolig slitsomt! Jeg merket det spesielt godt i beina at jeg hadde gått langt dagen før, og jeg var ikke alene om det!
    Utsikten var fantastisk på toppen. Selv om det var litt tåkete og overskyet, kunne jeg fortsatt se hvor bratt det var og hvor høyt oppe vi var. Da vi hadde spist mat og slappet av litt, gikk vi ned til teltplassen igjen. Der dusjet vi, og så fikk vi servert en treretters middag! Ordentlig mat har aldri smakt så godt før.. Dette fortjente vi virkelig!

Jeg er hun i rosa... hahha!

Dag 4:

Alle våknet 06.00, og pakkingen var allerede i gang et kvarter senere. Etter en god frokost og litt rydding i telt og sekker, var mitt telt i gang også! Vi var overraskende raske da vi først satte i gang, og da klokken var 09.00 gikk Maja, Ole, Daniel og jeg avgårde mot bussen. Vi gikk hele tiden, og brukte kortere tid denne gangen! Bussturen gikk fortere enn forventet, og det var utrolig godt å se familien min igjen ♥ Jeg takker for noen fantastiske dager med herlige folk! denne turen kommer jeg aldri til å glemme!

bestejenta!

3 kommentarer på "Dag 3 og 4!"

Postet av: Elise
beste klasseturen! ilu <3
02.09.2011, 21:30
Postet av: Emilie
som sagt, det hørtes utrolig koselig ut!